Over mij


In 2008 heb ik Bering Interim Management opgericht. Na een carrière in de energiesector, waar ik in diverse managementfuncties veel ervaring heb opgedaan met klantenserviceprocessen, ben ik in 1999 naar de financiële sector (betalingsverkeer) overgestapt. Daar heb ik mij ontwikkeld tot allround HRM manager en heb diverse complexe projecten begeleid (o.a. internationale fusies, reorganisaties, CAO). Ik wil graag mijn kennis en ervaring inzetten om andere organisaties te helpen bij het verbeteren van hun HRM- en klantenprocessen.

 

Als interim change manager, gespecialiseerd in HRM en Customer Services, ben ik gericht op het verbeteren van bedrijfsresultaten. Dit bereik ik door het analyseren van processen, op grond waarvan ik met verbetervoorstellen kom. Deze voorstellen leiden tot soepeler en beter verlopende processen tegen lagere kosten. Mijn oplossingen zijn transparant, eenvoudig implementeerbaar en worden ondersteund door de betrokken medewerkers.


Jeroen Bering

Projectervaring.pdf Managementervaring.pdf